.

.

pátek 3. června 2016

O5aRadeček § Pokáč



     Vždycky než přidám nějaký článek, nebo spíše recenzi, říkám si jestli to vůbec bude někoho zajímat. Vždyť je to jen můj názor a pohled na věc, a to takový jak ho vidím a cítím já. Taky jsem si říkala že recenzi jakož to negativní, bych sem nikdy nenapsala, a to hned z několika důvodů. Ten první je, že každý vnímáme věci po svém, a to co se nelíbí mě, může mít úspěch u desítek ostatních. Druhý, že nemám ráda tzv: "kladení larev " do hlavy aby tam vrtali a vrtali a částečně ovlivňovali myšlenkové pochody ostatních. A ta poslední, tu kterou mám nejraději a řídím se ní i při výchově dětí - občas i manžela :-)) , je : chval člověka veřejně a kárej mezi čtyřma očima !

  Takže dnes to nebude negativní, ale superlativní. No jo, O5a Radeček se umí vloupat nejen do mé mysli, ale i lapnout za srdce. Kluci ze Šumperka a bubeník z Kolšova ( ano z toho Kolšova ,ve kterém bydlím (-: ) jsou ........  Tak jinak. Tahle skromná a duchem velká kapela tvoří už 20 let na hudební scéně skvělou hudbu. O hudbě tu ale dnes psát nechci, protože každý poslouchá svůj žánr a nechci nikomu nic vnucovat. Co je ale na nich tak jedinečného ! SVOUCNOST ! Ano, to jací jsou. Pokorní, milý, sympatičtí a velmi, velmi osobní. Neznám (zatím) nikoho z kapel, která by se jejich přístupem k posluchačům chovala jako kapela O5a Radeček. Nehrají si na nic co nejsou a zanechali si po celá ta dlouhá léta onu lidskost a všeobecnou slušnost. Už jen za tohle jim patří veliký potlesk.

  Jejich host na turné "Na střechách" byl Pokáč, který svými úžasnými texty nenásilně nutí k zamyšlení. Přiznám se že mi při poslechu bylo úzko, občasjsem se i zastyděla, ale i upřímně rozesmála.

  Momentálně mají za sebou turné "Na střechách" , které v minulosti dělala např. kapela Beatles. Každý koncert na střeše byl limitovaný počtem posluchačů, vetšinou to bylo kolem 60 fanoušků. Takže se dá říct, že to byl koncert "jenom pro nás" . I když to tak ve skutečnosti bylo, a hudební zážitek byl hodně osobní pro fanouška, myslím že si větší zážitek odnesla sama kapela, kdy mohla být fanouškům blíž, a vidět/slyšet jací jejich fanoušci jsou. Někdy to bylo i o zdraví :-))) Já jsem vyrazila hned na 2 střechy. První na střechu šumperského divadla a zábřežskou střechu Lucerna café, kde jejich turné skončilo. Oba koncerty jsem si moc užila, ze šumperského jsem byla trochu rozčarovaná, a zábřežský mě utvrdil v tom, že musím jít stejně zas.


   Takže pokud máte někdy pocit, že celebrita je nedosažitelná, zkuste jít na koncert kapely O5aRadeček. Užijete si skvělou atmosféru, super hudbu, písníčky a housle, a hlavně kluky, kteří jsou
neobyčejně obyčejní .
Jituška , ta je vždy připravená. Manikůru lze přeci dělat i na koncertě :-)

                     Vzpomínáte si na zmínku o tom že si s nimi Jitka zazpívala v kostele
               Tak i tentokrát,  již po páté ,písničku "Zůstaň"






Okomentovat