.

.

pondělí 27. července 2015

Z drobností se skládá svět

   Včera jen tak přiletěl , a chtěl se fotit. Ukázal mi svá tykadla, velké oči, jak funguje sosáček , své chlupaté nožky a to, jak je křehký a krásný. Jediné co jsem nesměla fotit byla křídla. Ty jsem viděla jako poslední, když mi krásných 10 minut pózoval. A když jsem viděla, že se na mě koukají i jiné krásné oči, a také chtějí být středem objektivu, nemohla jsem jim to udělat . 
 Hlavně naše Ťapka. Ani nevíme přesně kolik je jí let, protože byla nalezená v lese, kam ji někdo přivázal a nechal ji tam. Hodnějšího pejska než je ona neznám.
A Lipo, prvomájový kocourek, svými roztodivnými kousky dělá den veselejší a k smíchu nutící.







  Když noc střídá den a poslední paprsky hladí věž našeho kostela před tím, než se skryje do tmy .....


Žádné komentáře: