.

.

středa 1. července 2015

Větrníkový den


 Takhle nabitý a vyčeprávající červen jsem asi snad nikdy neměla.... každopádně jsem nejraději za poslední červnový víkend ,kdy se konal  "Větrníkový den " nebo-li Sportovní odpoledne pro děti, kde výtežek z akce putuje do KNCF. Já jsem našila kočičky a několik desítek bílých polštářů, na které si děti malovali textilními barvami dle své fantazie, nebo pomocí připravených šablonek.
 Měla jsem obrovskou radost, když mi  jedna holčička řekla, že si polštářek malovala už loni a že s ním denně spí .
  Tuhle akci podporuji již třeím rokem. Pořádá ji moje kamarádka Petra, která má malou Amálku s tímto onemocněním. Jsem ráda, že se mohu každoročně zapojit a pomoci. Všechny peníze za prodané výrobky a polštáře putují do KNCF. Příští rok určitě zase něco vymyslím :-)

 Jinak se omlouvám za kvalitu fotografií. Je to focené mobilem, neb můj věrný kamarád musel na reklamaci.

I náš Filípek si namaloval svůj první polštářek :-)






Částky kterými jsem přispěla pomocí mé tvorby
rok 2013 - 670,-
rok 2014 - 1780,-
rok 2015 - 2380,-
Pokud máte chuť pomoci ,ať už výrobky nebo finančně, můžete se  zapojit do dalšího ročníku a podpořit tak Větrníkový den a následně KNCF .

 

Žádné komentáře: