.

.

neděle 31. ledna 2016

časopis Rozmarýna





Jaká škoda, že jsem se o tomhle skvělém časopise dozvěděla teprve před šesti měsíci. Tenkrát mě zaujala titulní strana plná levandule, kterou mám tak ráda. Kdo taky ne že ? 
Časopis je to vskutku skvělý. Velmi se mi líbí styl , kterým je doprovázený, a tím je vekov. Skoro v každém čísle máme možnost nahlédnout do krásných roubených chalup a nadechnout se tak čerstvého vzduchu.Rubrika s bylinkami je doprovázena starým herbářem , vonící recepty mě donutí vždy alespoň jede vyzkoušet , a také inspirace která je spojena s ročním obdobím nenechá moje ruce klidné
A tak jsem musela. Musela jsem napsat do redakce a pochválit jim jejich práci, která je skutečně přínosná-Přiložila jsem i prá svých fotografií s tvorbou a vůbec jsem nečekala, že se jim zrovna moje práce bude líbit a , společně s mými několika řádky , vše označí jako "dopis měsíce" . Odměnou mi je knížka " Bohémské háčkování" , kterou určitě doporučuji zkušeným háčkařkám, ale i těm, které záčínají. Vknize je 31 projektů s fotopostupem a srozumitelným návodem. Na konci knihy je škola háčkování s fotografiemi jak na daný uzlík . Kniha má krásné fotografie, je pestrá a velmi pěkně barevě sladěná.
Všem doporučuji kafe a Rozmarýnu !

Mějte se krásně
Danča

Žádné komentáře: