.

.

neděle 17. dubna 2016

Bokovinka v koření



  Líbil by se vám taky takový dárek k narozeninám ? Já jsem to zvolila jako dárek pro méhu tátu, protože vím že je "masožrout" , ale kupodivu jsem získala mnohem větší  pochvalu  za bochník  

 A co k němu ?

Vepřový bůček v koření
Vepřový bok s kostí nebo i bez kosti
palička česneku , nové koření, bobkový list, sůl, voda
 směs koření co kro má rád

 Vepřový bok vložíme do hrnce s vodou spolu s novým kořením, bobkovým listem, solí a oloupaným česnekem. Vaříme na mírném ohni dokud není maso měkké, ale nesmí se rozpadat !

Po uvaření necháme schládnout a připravíme si kořenící směs. Na internetu jsem se dočetla že někdo dává paprikovou vegetu. Já jsem si udělala směsi dvě. V jedné byl prolisovaný česnek, arménská adžika, vegeta, sladká paprika, vznikla taková pasta, a tou jsem maso pěkně oplácala.Druhé maso jsem obalila v sypkké směsi koření složené z vegety, sladké papriky, kořenící směs adamova žebra, trochu chilli. Opravdu se meze nekladou, nebojte se toho , je to jednoduché a hlavně moooooooc dobré :-)




Žádné komentáře: