.

.

neděle 17. dubna 2016

V pohybu



 Tak jsem vyrazila na jedno vystoupení těch našich tanečníků, musela jsem zamáčknout i pár slziček. Velkou zásluhu má Libuška, která soubor Markovička vede a děti jsou čím dál lepší. Mě se nejvíc líbili "zvedačky" , které asi nebudou zrovna jednoduché, ale jsou prostě nejlepší :-) Tak jsem cvakala ,aby se mi v tom pohybu podařil  alespoň jeden pěkný záběr, a ono mi jich vyšlo hned několik :-))

Jako bonus, a další pěkná podívaná byla sbírka panenek v lidových krojích s různých oblastí. Jejich kroje jsou vyšívány ručně. Překrásná práce něčích rukou , které umí uvést jehlu s vyšívací bavlnkou do pohybu .







 I když pršelo celý den, byla skvělá atmosféra, lidé sem vážili cestu s deštníky a za odměnu je čekala degustace nejen pralinek. Velikou senzací byla ta extra velká , ovocem naplněná hora, vedlé které tekla proudem lahodná čokoláda přímo z fontány. Ano, takhle vypadala oslava druhých narozenin Velkolosinské pralinkárny , kde dárek v podobě pamlsků dostávali zákaznici , jakož to poděkování za jejich návštěvnost této famózní cukrárny.
Byly zde stánky s kořením, utopenci, stánek s háčkovanými hračkami , slané lázeňské oplatky, můj skromný stánek a další.
   V pohybu se tím pádem staly všechny mlsné jazýčky, které tomuhle pokušení zaručeně nemohli odolat :-)




          Danča

Žádné komentáře: