.

.

úterý 27. prosince 2016

Čas vánoční

 Tak jsme se jich dočkali...Vánoc .... těch nejkrásnějších svátků v roce, které nenuceně otevřou lidská srdce, kouzlí úsměv na tvářích a evokuje lásku ......  My se nemohli také dočkat. Na Štedrý den ráno posnídáme vánočku a vydáme se do lesa, ozdobit strom zvířátkům suchým pečivem, lojovými koulemi a jablíčky. Zazpíváme si koledu a spěcháme na zelňačku. Po té k nám chodí prababička a po jejím odchodu zpíváme koledy, koukáme na pohádku a nedočkavě koukáme na hodinové ručičky a potichounku se ptáme " kdy už? " ...... 


 

 



   Odpoledne začalo sněžit, tak jsme všichni za oknem pozorovali velké vločky, které se tiše snášeli k zemi.


 Velikou radost mi udělali knížky z mé oblíbené stánky či blogu "Děláme si to doma sami" po kterých jsem toužila už velmi dlouho. Teď už mám všechny domácí a hlavně přírodní recepty a vychytávky pěkně při ruce, a tak nemusím běhat po kuchyni s mobilem a hledat v průběhu přípravy jak na to, apod. Uvnitř na mne čekalo krásné věnování od manžela a také od autorky knížky Alenky.

 
  
Tuhle něžnou krásku jsem dostala od maminky. Dárky ,obzvlášť ruční výroby, či spojené s tradicí a historií mám nejraději, no uznejte.... není krásná ?




Po večeři jdeme k našemu malému kostelu zapálit svíčku, dětem pro radost prskavky a zpíváme koledu, potom  do večerního ticha nasloucháme, až uslyšíme cinkání zvonečku, který oznamuje příchod Ježíška ......





  Děkuji všem , kteří jste zavítali na můj blog, a stali jste se tak na malý okamžik součástí mé rodiny a podnikli s námi naše zážitky, výlety, toulky přírodou, že jste se třeba inspirovali mojí tvorbou a zkusili něco vyrobit podle mých návodů. Také děkuji za pár skromných komentářů, moc to pro mne znamená a žene mne to kupředu.
 Přeji vám do roku 2017 spoustu energie a optimismu, ale hlavně aby jste byli šťastní. 
Štěstí je totiž jediný důkaz toho, že člověku nic nechybí.




  Danča

Žádné komentáře: