.

.

středa 6. prosince 2017

Nadílka

 Taky vás včera navštívil Mikuláš, anděl a čert ? U nás tahle trojice nesměla chybět. Každý rok se na ně nejvíc těším asi já a manžel :-) Za Mikulášem jsme se letos vydali i do ruční papírny Velké Losiny. Děti si zde vyrobili ruční papír, vyrazili si na velkém stroji na papír znak vánoc, vyrobili si přáníčka a obrázek a nakonec od nich Mikuláš se svoji partou očekával nějakou básničku nebo písničku. Nevím proč ,ale tyhle akce spojené s dětmi, a jejich čistými dušičkami, jejich vírou mě pokaždé rozpláče... no jooo, jsem cíťa. Uřímně jim to závidím. Závidím jim to "věření" , nevědomost a fantazii, která celou tuhle prosincovou atmosféru zahušťuje až do Štědrého dne .... chtěla bych být ještě jednou malá











 Ještě jsme mikulášskou partu přivítali i u nás doma a to měi všichni nahnáno. Je vidět že domácí půda dělá své. Od návratu dětí ze školy a školky jsem stále poslouchala, pojď za námi do obýváku, jsem nervózní, mám stress, bolí mě břicho, pojď se mnou tam a tam...... :-)) V prosinci se to ho děje skutečně mnoho.Filípek oslavil své páte narozeniny, Barunka má tentýž den svátek, druhý den Mikuláš, a očekávání Vánoc.






  Pokud pečete cukroví tak vám přeji aby se povedlo, bylo chutné, aby jste si našli čas na nějaký vánoční trh, svařák ,pečené kaštany , zkrátka aby to čekání na Ježíška bylo co nejpříjemnější :-)
Danča

Žádné komentáře: