.

.

úterý 9. ledna 2018

Co bylo, co bude ?


 


Proletěli bleskovou rychlostí a zase na ně budeme čekat více než 11 mesíců. Nejkrásnější svátky Vánoce. Jak jste je prožili vy? Byl to hektický počin než dorazil Štědrý den, nebo jste všechno hodili za hlavu užívali si přípravy s rodinou, na jarmarcích, adventních slavnostech, v kostele apod.? Já to měla v plánu v tom klidnějším stylu,. Ono by se mi to možná i podařilo, ale tentokrát nám kartami zamíchalo zdraví jednoho z dvojčat, který skončil v nemocnici nakonec se třemi diagnózami. Propuštění se přes nátlak konalo v pondělí před Štědrým dnem. Tak alespoň ten stromeček si nazdobil, perníčky jsem letos ani nedělala, prototže si je nejvíc přál právě nemocný Vojtík, a už by je nestihl nazdobit a asi by ani nezměkli. Cukroví jsem napekla, kupodivu 18 druhů, vánočku, trochu uklidila a pak jsme už jen všichni relaxovali u pohádek,popíjeli dětský punč, já domácí vaječňák :-) a vlastně ta pohoda byla.

 






  A co předsevzetí do roku 2018? Jaká jste si dali? Já si je nedávám, prototže mě pak mrzí když něco nedodržím. Je to vlastně takový slib ,do nejistéou budoucnosti. Snad jen, že bych tu chtěla být víc pro své děti. Tak rychle rostou. Barunka už měla 18 a já se octila v jedné situaci, kdy jsem jí volala kde je , a že je s kamarády na pivku..... na pivku. Už si vlatně legálně může dát pivo a nejen to.... No co už, čas je neporazitelný protivník. Čeká mě letos spousta práce pro jednu maunfakturu. Zatím nebudu více prozrazovat, ale určitě se dozvíte víc :-) Joooo a teď jsem pracovala na obalech na knížku, kterými jsem obdarovala vášnivé čtenáře z mých blízkých. A dovolím si malou nápovědu. Za dva, možná tři dny vychází lednové číslo Rozmarýny, kde na takový obal na knihu najdete ode mne návod :-)



Zároveň vám chci popřát, aby jste byli v tom novém roce šťastní, měli pevné zdraví a dostalo se vám toho, co si zasloužíte. Je to stejně jen na nás :-)


Danča

Žádné komentáře: