.

.

sobota 23. května 2015

Hurá do cirkusu :-)

    Já byla v cirkuse naposledy jako malá holčička a to tam dokonce hrála nad šapitó kapela. Pamatuji si to, protože se mi velmi líbil lesní roh na který hrávál i můj dědeček. Dvojčata ty v cirkuse ještě nikdy nebyli a tak jsem je chtěla překapit. Vyrazili jsme o ni nic netušíc. "jééé cirkus " volali v autě. Tak jsem navrhla že se půjdeme kouknout blíž, nadšení a radost. Kontrolor lístků se mnou sehrál skvělé divadýlko, když jsem mu potají dala lístky a s úsměvem mu šeptám že to kluci neví že k nim jdeme, tak nahlas povídám " můžeme se kouknout dovnitř? " kluci jásali když nám to dovolil :-) no a pak až jsem jen slyšela jejich radostné projevy. když jsem jim sdělila že zůstaneme na představení ,tak to nevydrželi moje emoce a musela jsem z hluboka dýchat :-))

  Národní cirkus  Berousek originál  všem doporučuji. Na zířatech je vidět že se o ně starají s velikou péčí a láskou a i u samotných představení jsou s nimi v hlubším kontaktu než jen jako cvičitel a zvíře. 





Znáte 6 mědvědů s Cibulkou ??
Tak právě tyhle filmové medvědy pro film zapůjčil cirkus Berousek .-)


Krásný víkend 
Danča

Žádné komentáře: