.

.

úterý 26. května 2015

Zpátky do minulosti za inspirací

      Háčkovat jsem naučila podle youtube :-) 
Ano, neměla jsem ani ponětí jak s háčkem pracovat , ale háčkované čepice byli v jednu chvíli boom , a já jsem to musela také umět. Dnes háčkuji večer u televize, ale ne čepičky, ale deky, polštáře, krajky a záclony . Tak jsem nechtěla někde v počítači zapomenout to, co mé ruce stvořili a proto alespoň zlomek vložím sem,  aby mi připomínal mé začátky s kreativní tvorbou. Také jsem si uháčkovala povlak na vázu od maminky, bylo mi líto ji natírat ,ale barva se mi moc do domečku nehodí. 
Růže ze staré látky, proutěné věnce, věneček z bambulí s ovečkami, nebo věnec z odličovacích tamponů, stromek ze špagátu a staré knoflíky, háčkovaný sněhulák a slepička  ........ neskutečné možnosti co vše vytvoříme šikovnými ručičkami :-)







 Pěkný večer - Danča 

Žádné komentáře: