.

.

pondělí 22. června 2015

Proměna jídelny - proužky

Tak jsem se v jeden den to toho šílenství pustila...... nee, změna je život, a já si velmi ráda hraju s látkami,barvami a vzory. Tentokrát jsem dokončila snad po 8mi měsících první kulaťák ... hurá !! Byla to pěkná fuška, to přiznávám,ale výsledek mě hladí po duši ♥
 Taky jsem si zkusila kreslit jendoho motýlka, a z pruhované modré látky pak vznikly závěsy, ošatka na stůl uvnitř s patchworkem, prostírání, oblečky pro zajíčky na loďce lásky - praporky jsou na jejich výslovnou žádost :-)  a dlouhý podsedák na lavici.
Snad se vám má proměna bude líbit :-)










Tyhle kroužky na ubrousky mám z bazaru za 40,- :-)







Nebudete tomu věřit, ale tyhle nádherné šaty .... za 20,- v sekáči :-)




















Na závěsech jsem jako poutka použila mnou háčkované srdíčko.


Děkuji za prohlídku a těším se příště v námořnickém obýváku, který znáte někteří z loňského roku, letos jsem si dovolila přidat pár novinek :-)
Danča

Žádné komentáře: