.

.

úterý 24. listopadu 2015

Sušenky s razítkem


 Napekla jsem na dobročinnou akci "Vánoce patří dětem " pár sušenek. Mlsali nejen děti, ale i rodiče, babičky,tetičky, strýčkové ..... a že všem chutnali, a slíbila jsem jim, že sem dám recept, tak splňuji :-)
Měla jsem upečené dva druhy, vanilkové a skořicové. A nesmím zapomenout, že s pečením mi pomáhali naši kluci, šlo jim to moc dobře :-)




 Skořicové sušenky                                                          Vanilkové sušenky
250g hladké mouky                                                            350g hladké mouky
120g cukru moučka                                                             120g cukr moučka
100g másla - já dala trochu másla a Hery                            150g tuku - opět hera s máslem
1 vejce                                                                                  1 vejce a 1 žloudek, vanilkový cukr
                                                                                              já dala trochu vanilkového aroma

 Udělat těsto ,nechat chvíli odpočinout, potom udělat sušenky. Pokud nemáte razítko, udělejte kuličky, a ty zmáčkněte vidličkou, vzniknou tak nahoře drážky a vypadá to také moc hezky.







Danča


Žádné komentáře: