.

.

neděle 27. prosince 2015

Vánoce 2015



 Ahoj ! Uf.... to byla ale honička .... to by jeden neřekl co je člověk schopný k vůli jednomu dni v roce absolvovat. Pečení, nákupy, úklid, balení dárků, být správně naladěn a čekat na Ježíška . Myslím že tyhle role má každý z vás za sebou a stejně z nich nebyl mrzutý, ba naopak. U nás byly Vánoc etaké veselé a i k nám letos  Ježíšek přišel s krásnými dárky. Zvu Vás na chvíli  na dobré cukroví které jsem napekla, na teplý čaj s medem a vlídné slovo .

Stihly jsme vánoční vystoupení tanečního souboru Markovice , kde si naši kluci trhli sdvoji premiéru. Stihly jsme také v lese nazdobit stromeček zvířátkům , zrníčky, kůžemi, chlebem, jablíčky a zazpívaly jsme jim koledu.
Stihly jsme navštívit živý betlém.
A stihly jsme svátečně pojmout ty nejkrásnější svátky v roce.
 







   Tyhle krásné keramické rybky jsem dostala od našich kluků :-)







 Letos zdobili stromeček děti úplně sami, na mě....tedy na Ježíška zbylo balení dárečků, razítka jsme vyráběli s naším taťkou loni .Já jsem dostala spousta knížek s návody na šití a vytouženou formu na perník :-) S tatínkem jsme dostali mlýnek na kávu Lodos , který je ve starodávném stylu. Teď už každý pozná ,když je u nás čas na kávu..... voní celý byt.









 Danča
    

Žádné komentáře: