.

.

pondělí 15. června 2015

Slaní lidé - větrníkový den.



  Možná někteří z vás tento pojem znají, kdo ne, tak se jedná o lidi nemocné Cystickou  fibrózou.Je to onemocnění plic a trávicího ústrojí, a převážně touhle nemocí trpí ženy, slané ženy. Proč slané ? První příznak se prokazuje potním testem , kde je dítě velmi slané.Více o nemoci zde .

 Letos, již třetím rokem, podporuji akci pod názvem "Sportovní odpoledne pro děti " . Pořádá jej maminka -moje kamarádka - která má Amálku s tímto onemocněním. Výtěžek z celé akce je věnovaný Klubu nemocných cystickou fibrózou (KNCF) kde je patronem pan Ivan Trojan.
Prvním rokem jsem akci podpořila tak, že jsem uháčkovala přívěsky na klíče, a domečky "Hope" . Loni jsem začala šít a vnukl se mi nápad, který se loni velmi osvědčil.Bílé polštáře, voskovky na textil a děti kreslí !!! Takže i nyní stále jen šiju a šiju. Děti si polštářek koupí za 30,- a mohou svým dílem obdarovat maminku,tatínka,babičku,dědečka nebo kamaráda.
 Na prodej budou i kočičky z mé tvorby. Celá částka za nákup polštářů i kočiček putuje do Klubu nemocných cystickou fibrózou.

 Pokud chcete přijít podpořit tuhle akci , jste vítáni.
Akce sekoná 27.6.2015 v Postřelmově, v areálu restarace u Kevina
Vstupné dobrovolné !




Pokud by jste chtěli akci podpořit,ale máte to daleko, nebo vám nevyhovuje termín akce, můžete přispět finančními dary, nebo zakoupením kalendáře Slaneé ženy , přímo na stránce  KNCF .

Pomáhat činí člověka šťastným.

Danča

Žádné komentáře: